حدیث عشق

حدیث عشق

سلام برشهدا
حدیث عشق

حدیث عشق

سلام برشهدا

مولاجان...


 

تمام راه ظهور تو با گنه بستم
دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم

کسی به فکر شما نیست راست می گویم
دعا برای تو بازیست راست می گویم

اگرچه شهر برای شما چراغان است
برای کشتن تو نیزه هم فراوان است

من از سرودن شعر ظهور می ترسم
دوباره بیعت و بعدش عبور می ترسم

من از سیاهی شب های تار می گویم
من از خزان شدن این بهار می گویم

درون سینه ما عشق یخ زده آقا
تمام مزرعه هامان ملخ زده آقا

کسی که با تو بماند به جانت آقا نیست
برای آمدن این جمعه هم مهیّا نیست

نظرات 1 + ارسال نظر
عزیزی شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 11:20 http://diarebehesht.mihanblog.com

سلام
ازپستهاتون بهره بردم خیلی باطراوته ،آدم عطرشهدا رواحساس میکنه ازاینکه جهت ترویج افکارشهدا تلاش میکنیدمتشکرم خیلی سعی کردم براتون پیام ارسال کنم ولی نمی شددرضمن وبلاگ جدیدتون روتبریک میگم با افتخارلینک شدین .سربلندباشید.[گل][گل][گل]

سلام
خیلی سپاس گذارم.
نمیشه پیام گذاشت::

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.